در باره تجارت الکترونیک
  • کهن‌الگو یا آرکتایپ برند چیست؟

    کهن‌الگو یا آرکتایپ برند چیست؟

    ‌‏مفهوم «کهن‌الگوهای برند» یا Brand Archetypes از نظریه روان‌شناس سوئیسی، کارل یونگ، نشأت گرفته است.

    چهارشنبه 24 اردیبهشت 1404 - 21:06
    ادامه...
  • موفقیت پایدار با برندینگ فردی

    موفقیت پایدار با برندینگ فردی

    در دنیای امروز که رقابت در همه‌ی حوزه‌ها به اوج رسیده و هر فرد برای موفقیت نیاز به برجسته شدن و متفاوت بودن دارد، پرسنال برندینگ به عنوان یک استراتژی قدرتمند مطرح شده است.

    پنجشنبه 21 فروردین 1404 - 16:08
    ادامه...
  • عناصر اصلی تیم  استارتاپ

    عناصر اصلی تیم استارتاپ

    در یک استارتاپ، تیم باید شامل عناصری باشد که با مهارت‌های مختلف، تخصص‌های متنوع و دیدگاه‌های متفاوت به تحقق هدف‌ها و رشد کسب‌وکار کمک کنند. هر یک از این نقش‌ها نقش حیاتی در موفقیت استارتاپ دارند. در اینجا یک تقسیم‌بندی مرتب و جمع‌بندی شده از این عناوین...

    چهارشنبه 6 فروردین 1404 - 14:45
    ادامه...
  •  تیم ایجاد محصول (Product Development Team) چیست؟

     تیم ایجاد محصول (Product Development Team) چیست؟

    یک تیم توسعه محصول معمولاً شامل تعدادی از نقش‌های مختلف است که در کنار هم برای تولید یک محصول موفق همکاری می‌کنند.

    شنبه 2 فروردین 1404 - 14:29
    ادامه...
  • چه چیزی را باید در سال 1404 انتظار داشت؟ آینده خرید آنلاین 

    چه چیزی را باید در سال 1404 انتظار داشت؟ آینده خرید آنلاین 

    یک بازار دیجیتال جدید و شجاعانه  تصور کنید در یک مرکز خرید مجازی قدم می‌زنید که هر فروشگاه متناسب با سلیقه‌های شما طراحی شده است، هر پیشنهاد محصولی به گونه‌ای است که انگار از ذهن شما خوانده شده و فرایند پرداخت به آسانی یک چشم بر هم زدن است. در سال...

    جمعه 1 فروردین 1404 - 14:24
    ادامه...
  • انتخاب یک گوشه بازار (نیچ مارکت)

    انتخاب یک گوشه بازار (نیچ مارکت)

    اگر قصد بازارگشایی وسیع مثل عبارت کشورگشائی دارید باز هم باید از یک گوشه بازار شروع کنید. انتخاب یک نیچ مناسب، کلید موفقیت در دنیای کسب ‌و کار امروز است.

    سه شنبه 9 بهمن 1403 - 20:09
    ادامه...
برندینگ
  • کهن‌الگو یا آرکتایپ برند چیست؟

    کهن‌الگو یا آرکتایپ برند چیست؟

    ‌‏مفهوم «کهن‌الگوهای برند» یا Brand Archetypes از نظریه روان‌شناس سوئیسی، کارل یونگ، نشأت گرفته است.

    چهارشنبه 24 اردیبهشت 1404 - 21:06
    ادامه...
  • موفقیت پایدار با برندینگ فردی

    موفقیت پایدار با برندینگ فردی

    در دنیای امروز که رقابت در همه‌ی حوزه‌ها به اوج رسیده و هر فرد برای موفقیت نیاز به برجسته شدن و متفاوت بودن دارد، پرسنال برندینگ به عنوان یک استراتژی قدرتمند مطرح شده است.

    پنجشنبه 21 فروردین 1404 - 16:08
    ادامه...
  • چرا باید علامت تجاری ثبت کنیم؟

    چرا باید علامت تجاری ثبت کنیم؟

    هر کسب و کاری بتدریج بزرگ می شود و برای برند شدن هزینه های زیادی می پردازد، در صورتی که ابتدای انتخاب نام و طراحی علامت، دقت کافی انجام نشود، هزینه های به مراتب بیشتری را متوجه مالک کسب و کار می کند.

    دوشنبه 5 شهریور 1403 - 12:31
    ادامه...
  • اهمیت هویت بصری برند در توسعه کسب و کار

    اهمیت هویت بصری برند در توسعه کسب و کار

    هویت بصری برند، تمام عناصر تصویری و گرافیکی‌ است که مشتریان و مخاطبین به عنوان ناظر بیرونی یک برند را مشاهده می کنند.

    جمعه 18 فروردین 1402 - 13:34
    ادامه...
  • چرا لوگوی حرفه ای مهم است!

    چرا لوگوی حرفه ای مهم است!

    لوگوهای حرفه ای دارای چه مشخصاتی هستند؟ ۱- یونیک و انحصاری بودن لوگو: پرهیز از اشکال و حروف تکراری و خلاقیت داشتن در طراحی لوگو ، به لوگو قدرت و اعتبار می بخشد. در واقع نوین بودن و خلاقیت در طراحی لوگو حرف اول را می زند، زیرا زمانی لوگویی در حال شکل...

    پنجشنبه 7 اسفند 1399 - 20:04
    ادامه...
  • سوالات قبل از سفارش طراحی لوگو

    سوالات قبل از سفارش طراحی لوگو

    برای طراحی لوگو، لازم داریم اطلاعاتی از سفارش دهنده داشته باشیم. هدف ما کشف سلیقه، دیدگاه و نظرات مشتری است. زمانی که مشتری پاسخ دقیق به این سوالات می دهد به ما کمک می کند تا ما سریعتر و نزدیکتر به سلیقه مشتری برسیم.

    پنجشنبه 7 اسفند 1399 - 19:04
    ادامه...
راهنمای مدیریت سایت